Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulační úlohy v NS2 ověřující znalosti protokolů BGP a multicastu
Sobotka, David ; Komosný, Dan (oponent) ; Jeřábek, Jan (vedoucí práce)
Síťové simulace mohou být přínosným nástrojem nejen v oblasti řešení problémů při nasazování nových standardů či doporučení, ale také především pomůckou k pochopení a ověření znalosti chování komunikačních protokolů. Cílem této práce je vytvoření názorných úloh v simulačním prostředí Network Simulator 2 (NS-2), které mají za úkol ověřit chování protokolu BGP a multicastu. Vytvořené úlohy se věnují především protokolu BGP, který je v oblasti směrování informací základním pilířem konglomerátu všech IP sítí, Internetu. První dvě úlohy vytvořené pro protokol BGP využívají implementace ns-BGP a zbývající jsou postavené na implementaci BGP++. Úlohy ověřují jednak funkci základních atributů protokolu, ovlivňující proces rozhodování při směrování informací (AS_PATH, MED, LOCAL_PREF, WEIGHT) a dále metody či parametry ovlivňující efektivitu procesu směrování a redukci nadměrného provozu v síti (BGP konfederace, filtrování, agregace, MRAI). Poslední úloha je věnována multicastu a to konkrétně typu DM (Dense Mode), který je skupinou tzv. hustého režimu. Úloha znázorňuje přihlašování/odhlašování do skupin a šíření zpráv typu GRAF a PRUNE v rámci konstantního datového toku
Simulační úlohy v NS2 ověřující znalosti protokolů BGP a multicastu
Sobotka, David ; Komosný, Dan (oponent) ; Jeřábek, Jan (vedoucí práce)
Síťové simulace mohou být přínosným nástrojem nejen v oblasti řešení problémů při nasazování nových standardů či doporučení, ale také především pomůckou k pochopení a ověření znalosti chování komunikačních protokolů. Cílem této práce je vytvoření názorných úloh v simulačním prostředí Network Simulator 2 (NS-2), které mají za úkol ověřit chování protokolu BGP a multicastu. Vytvořené úlohy se věnují především protokolu BGP, který je v oblasti směrování informací základním pilířem konglomerátu všech IP sítí, Internetu. První dvě úlohy vytvořené pro protokol BGP využívají implementace ns-BGP a zbývající jsou postavené na implementaci BGP++. Úlohy ověřují jednak funkci základních atributů protokolu, ovlivňující proces rozhodování při směrování informací (AS_PATH, MED, LOCAL_PREF, WEIGHT) a dále metody či parametry ovlivňující efektivitu procesu směrování a redukci nadměrného provozu v síti (BGP konfederace, filtrování, agregace, MRAI). Poslední úloha je věnována multicastu a to konkrétně typu DM (Dense Mode), který je skupinou tzv. hustého režimu. Úloha znázorňuje přihlašování/odhlašování do skupin a šíření zpráv typu GRAF a PRUNE v rámci konstantního datového toku

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.